نمایش فیلمهای نخستین جشنواره ملی فیلم "حوا" همزمان با تهران عصر سه‌شنبه در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد آغاز شد.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نمایش ۳۱ اثر سینمایی از جشنواره ملی فیلم «حوا» طی روز‌های ۲۰ تا ۲۳ تیرماه هفته جاری در سالن‌های یک و دو پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد آغاز شده است.

سوسن محمدزاده افزود: نخستین جشنواره فیلم حوا با محوریت موضوع زن و با رویکرد حمایت از خانواده و به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد برگزار شده است.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در چهار روز برگزاری جشنواره در مشهد، بخش اعظم آثار رسیده به جشنواره، از جمله ۱۵ فیلم داستانی کوتاه، ۱۰ اثر مستند و ۶ فیلم بلند سینمایی اکران خواهد شد.

وی بیان کرد: در نخستین روز از این جشنواره در مشهد، در سه نوبت فیلم‌های کوتاه و بلند سینمایی به نمایش درآمده است که در نوبت ۱۵ تا ۱۷، پنج فیلم کوتاه ۹ تا ۲۰ دقیقه‌ای با عناوین "اسما"، "پرتاب ناگهانی یک فیل"، "یک حلقه معمولی"، "تی پره" و "۳۲۳ ماه و چند هفته و چند روز" و "نشنیدن" اکران می‌شود.

محمدزاده اظهار داشت: امروز در نوبت ۱۷ تا ۱۹ فیلم بلند سینمایی "هوک"، در نوبت ۱۹ تا ۲۱ "سرهنگ ثریا" و در نوبت ۲۱ تا ۲۳ مستند "واهگ" و "دیوار‌های نخی" به نمایش درمی آید.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تماشای فیلم‌ها برای عموم مردم رایگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.