دادستان شهرستان سوادکوه از دستگیری یک فرد به دلیل انفجار تخته سنگ در روستای کارمزد سوادکوه خبر داد.

محمد خانلری دادستان شهرستان سوادکوه گفت: در پی شنیده شدن صدای انفجار در روستای کارمزد سوادکوه، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: صدای این انفجار به حدی بودهکه در روستاهای مجاور نیز شنیده شده و سبب ترس و وحشت و برهم زدن امنیت روانی اهالی روستا شده است.

خانلری با بیان اینکه عامل ارتکاب این عمل پس از تحقیقات و پیگیری موضوع، دستگیر شد، گفت: گزارش‌های اولیه حاکی از تلاش این فرد برای حفاری غیر مجاز بوده که صحت این موضوع توسط نیروهای یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان در دست بررسی است

دادستان شهرستان سوادکوه افزود: در این شهرستان به افراد متخلف اجازه ارتکاب هیچ گونه عمل خلاف قانونی داده نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
لعنت خدا بر دشمن امام حسن (ع)
Iran (Islamic Republic of)
بیمان رفیعی
۱۲:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
سلام ساخت وساز غیر قانونی اجت سوادکوه که سبب مرگ یکی از اهالی شده است وفردی بنام راعی شاغل در وزارت خانه ...قول و وعده اخذ مجوز را می‌دهد و با مرخصی بدون حقوق در منطقه به ساخت وساز ادامه می‌دهد و توانایی استفاده از عناوین برای اخذ مجوز ودریافت وجوه تحت پوشش بافت روستا و پروانه وبرق ووو که علت عدم پیگیری مسولان گاها ذهن را به همکاری آنان با فرد مورد نظر متبادر می‌نماید. ضمنا با وعده اینکه چنانچه وجوه میلیاردی جمع شود مشکل روستا شدن اجت را حل خواهند کرد و اینکه ودلیل ساخت وساز غیررمجاز همین بس که مرگ مرحوم مسعود آقاجانی در چند روز پیش فریادرسی ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۱ تير ۱۴۰۲
یارو می خواسته نفت دربیاره یا گنج
آخرین اخبار