نمایشگاه شمیم حسینی در آستانه ماه محرم، با هدف عرضه اقلام مورد نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های مذهبی، در اهواز برپاست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برپا شده و تا ۲۲ تیر جاری پذیرای علاقمندان است.

حجت‌الاسلام مهران جامعی می گوید: اقلامی همچون، کتیبه، پرچم، بیرق، پارچه سیاه، طبل، سنج، دمام، و نیز لوازم مربوط به سیستم صوتی برای هیات‌ها و تکایا عرضه شده است.

او گفت: هیات‌های مذهبی دارای مجوز مذهبی دارای مجوز رسمی، با دریافت حواله خرید رایگان می‌توانند ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

به گفته او محصولات ارایه شده در غرفه‌های این نمایشگاه با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف ارایه شده‌اند، ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ١٧ تا ٢٢ اعلام شده است.

حدود ۶ هزار هیات عزاداری و سوگواری در خوزستان فعال هستند، ولی تنها حدود سه هزار هیات در سامانه تبلیغات اسلامی خوزستان ثبت شده است.

در آستانه ماه محرم و شروع عزاداری‌های شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و اصحاب با وفا و بزرگوار آن حضرت، مساجد، حسینیه‌ها و بقاع زیارتی و مذهبی خوزستان آماده برپایی این آیین‌ها شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.