رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: ۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای، تعاونی و آزاد در سطح این شهرستان برای ارائه خدمات کالابرگ الکترونیکی انتخاب و آماده شده است.

محمد صالح پیروتی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: اکنون ۱۱ قلم کالا شامل پنیر، ماست کم چرب، روغن مایع، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، شکر، قند، گوشت منجمد، برنج و حبوبات در سطح این فروشگاه برای عرضه در قالب کالابرگ الکترونیکی در دسترس مردم قرار دارد.

وی ادامه داد: در این مرحله دهک‌های یک تا سوم و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌های از ۸۰ هزار تومان یارانه بیشتر استفاده کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد اضافه کرد: همچنین یارانه بگیران می‌توانند در قالب این طرح و با مراجعه به فروشگاه‌های مشخص شده یارانه ماه آینده خود را یک ماه زوتر در صورت نیاز هزینه کنند.

پیروتی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی به منظور حمایت از سبد معیشتی و غذایی خانوار‌ها برای مردم ایجاد شده است، یادآور شد: طرح خرید کالابرگ الکترونیک اختیاری است و مردم می‌توانند با رضایت خود از آن بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.