درگیری ۳ کارگر تبعه کشور‌های همسایه به قتل ختم شد

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۴ بامداد یکشنبه هجدهم تیرماه، قتل مرد جوانی در پاساژی معروف در غرب تهران از سوی کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت پای در یک مغازه آبمیوه‌فروشی در پاساژ مورد نظر گذاشتند و با جسد خون‌آلود پسر ۱۷ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول، برادرش و قاتل که همگی اهل کشور افغانستان هستند، به عنوان کارگر در این مغازه آبمیوه‌فروشی کار می‌کردند که ناگهان با یکدیگر درگیر شدند که پس از دریافت این اطلاعات مهم، کارآگاهان اداره دهم قاتلی که در صحنه جنایت حضور داشت را دستگیر کردند.

بدین ترتیب مرد جنایتکار هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت، چند روز قبل هنگامی که در مغازه خوابیده بودم مقتول و برادرش به من بدهکار بودند که بخاطر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و من همکارم را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم و برادر مقتول در این درگیری مجروح شدند، ادامه داد: پس از اعتراف صریح متهم به قتل با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی مرد جنایتکار برای زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار