مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت کیف و کفش ، محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته در این نمایشگاه خبر داد.

آقای ماهوتی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: نمایشگاه صنعت کیف و کفش از ۲۲ تا ۲۵ تیرماه با حضور شرکت‌های فعال در صنعت چرم تبریز و استان‌های مختلف کشور و نیز با حضور نمایندگانی از کشور‌های ایتالیا، ترکیه، چین و امارات در تبریز برگزار می‌شود.

افزود: هیات‌هایی از کشور‌های ترکیه، ایتالیا، آذربایجان، امارات، عراق و افغانستان برای بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش و صنعت چرم به تبریز خواهند آمد.

آقای ماهوتی گفت: ۳۰۰ غرفه از استان‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند و سعی در انعقاد قرار داد‌های بزرگ و فروش‌های بزرگ داریم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی تبریز دومین نمایشگاه تاسیس شده کشور پس از تهران است خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و تنوع آن‌ها از نمایشگاه تهران خوشبختانه جلوتر است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز ادامه داد: بهسازی نمایشگاه و تغییرات تاسیسات قدیمی در دستور کار قرار گرفته است.

آقای ماهوتی با اعلام اینکه نمایشگاه بین‌المللی تبریز از هیچ ردیف بودجه دولتی و تسهیلات بانکی استفاده نکرده است اضافه کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار نمایشگاه ملی و بین‌المللی در تبریز برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار