قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه زاهدان هدف از راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی را عدالت در توزیع بار، نظم بخشیدن به فرایند توزیع و ارسال بار به مصرف کنندگان و مجاری عرضه سوخت و تسهیل روش کار واحد صدور، دریافت و توزیع بار انبارنفت برشمرد و ابراز امیدواری کرد فرایند جدید بتواند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت و تکریم مراجعین، علاوه بر مدیریت زمان بر میزان رضایتمندی رانندگان ناوگان حمل ونقل بیفزاید.
مدیر منطقه زاهدان ضمن قدردانی از عوامل دست اندرکار در جهت راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی، به معایب روش نوبت دهی دستی و سنتی از جمله: ازدحام مراجعین و در برخی موارد تضییع حقوق آنان اشاره کرد و ثبت نوبت الکترونیکی را در جهت بهبود روند ورود و خروج نفتکشها جهت انجام بارگیری، انحراف و تخلیه فرآورده در انبارنفت اثربخش دانست.
روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ نفتکش با ظرفیتهای مختلف جهت انجام عملیات تخلیه و بارگیری فرآوردههای نفتی به انبار نفت شهید سلیمانی زاهدان مراجعه میکنند تا سوخت موردنیاز مصرف کنندگان را حمل و توزیع نمایند.