معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص ۲۰ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهر لردگان، گفت: این میزان برای ساخت واحد‌های مسکونی حدود هزار و ۵۰۰ متقاضی جوابگو خواهد بود.

کامران رهی با اشاره به اختصاص ۲۰ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهر لردگان، گفت: این میزان برای ساخت واحد‌های مسکونی حدود هزار و ۵۰۰ متقاضی جوابگوست.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قسمتی از این زمین با وجود اینکه از اراضی دولتی به شمار می‌آید و سنددار است دارای مدعی و مشکلات است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در آخرین جلسه شورای تامین مسکن استان مصوب شد که بر اساس سند موجود اقدامات اولیه، نقشه‌برداری و تفکیک انجام و زمین به منظور انجام اقدام بعدی تحویل بنیاد مسکن شود.

رهی با اشاره به اینکه درخواست هزار و ۸۷۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر لردگان تایید نهایی شده است، اضافه کرد: برای مابقی متقاضیان یک قطعه زمین دیگری در محل سنگ‌شکن قدیم در نظر گرفته شده است، اما به دلیل اینکه این منطقه تا حدودی از شهر فاصله دارد باید اقدامات و زیرساخت‌های اولیه برای الحاق به محدوده انجام شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای متقاضیان شهر مالخلیفه نیز زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در نظر گرفته شده است که در حال انجام اقدامات اولیه و نقشه‌برداری هستیم.

وی گفت: متاسفانه در شهر سردشت و منج زمین دولتی نداریم و زمین مناسب دیگری نیز وجود ندارد، اما به زودی در نزدیک‌ترین شهر زمین مناسب را فراهم خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار