مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: همه شرکت‌های صنعت برق استان یزد برای تأمین برق مطمئن مردم و دیگر مشترکین در تلاش هستند.

ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در نشست با استاندار گفت: برای تأمین برق مطمئن مشترکان استان، ۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

او افزود: پست ۴۰۰ کیلو ولت مهرگان، پست ۴۰۰ کیلو ولت بهادران، نیروگاه ۱۰ مگاواتی ساغند و توسعه ظرفیت ۱۰۰ درصدی پست مروست از اهم طرح‌هایی هستند که به بهره برداری رسیده و به تأمین برق مطمئن استان کمک می‌کنند و در هفته دولت نیز به افتتاح رسمی می‌رسد. 

مدیرعامل شرکت بر منطقه‌ای با اشاره به تلاش همه شرکت‌های صنعت برق استان برای تامین برق مطمئن مردم و مشترکان اظهار داشت: با وجود گرمای طاقت‌فرسای هوا و تحت‌فشار بودن شبکه برق استان، با عملکرد مناسب صنعت برق و همکاری و مشارکت صنایع استان، هیچ‌گونه خاموشی با برنامه‌ای برای مشترکین خانگی و مردم نداریم. 

مهران فاطمی استاندار یزد نیز خواستار مشخص شدن هرچه سریع‌تر نیاز‌ها و اقدامات قابل اجرا در حوزه بهره‌وری انرژی به عنوان استان نمونه از سمت دستگاه‌های مربوطه شده و در خصوص حمایت و همراهی استانداری یزد برای اجرای این اقدامات و افزایش بهره‌وری انرژی در استان، قول مساعد داد. 

او در مورد احداث نیروگاه‌های خورشیدی و حرارتی صنایع استان، خواستار اجرای تعهدات این صنایع در استان شد تا با اجرای این تعهدات، ناترازی تولید و مصرف برق کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.