نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دانش آموزان با تفکر و تدین می‌توانند خوب و بد را در فضای کنونی تشخیص دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار ائمه جماعت مدارس ناحیه یک شهر یزد، تفکر، تعقل و تدین در خداشناسی، هویت‌یابی صحیح و الگوگیری را بسیار مهم دانست و گفت: نیاز است نظام آموزش و پرورش کشور برای افزایش و ارتقای این سه اصل گام بردارد و برنامه ریزی کند تا دانش‌آموزان فکر و خلاقیت خود را افزایش دهند.
 
او ادامه داد: دانش‌آموزان امروزی در آماج اطلاعات فضای مجازی قرار گرفته‌اند و تنها با کمک تفکر و تدین است که می‌توانند در این فضا خوب را از بد تشخیص دهند. 

امام جمعه یزد اظهار داشت: در زمانی که غرب، دوران جاهلیت را می‌گذراند، ایرانیان و مسلمانان به درجاتی از علم رسیده بودند که به نقاط مختلف جهان علم خود را صادر می‌کردند. 

ناصری افزود: غرب، تاریخ خود را از تاریخ ایران ساخت، منابع خود را از منابعی که در ایران وجود داشت پر کرد و علم خود را از ایرانیان گرفت و امروز تلاش می‌کند تا ملت ایران نتوانند دوباره به جایگاه واقعی خود برسند.

او تصریح کرد: ائمه جماعت باید به صورت خلاصه، مفید و جذاب اصل توحید و خداشناسی را در مدارس بیشتر بیان کنند و با دوستی با دانش‌آموزان و معلمان، تلاش کنند تا تفکر و تدین به جایگاه درستی در نظام آموزشی برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار