استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های دولت در استان ایجاد می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت سمنان گفت: در هفته دولت امسال مدیران کل استان در راستای اطلاع رسانی دستاورد‌ها و عملکرد‌های دولت در مساجد تمامی استان بر اساس جدول زمانبندی و تقسیم بندی صورت گرفته، حضور یابند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و در سطح شهرها، در قالب نمایشگاه دستاورد‌های دولت سیزدهم در معرض دید عموم مردم قرار گیرد، افزود: به بهترین پیشنهادات مردمی ارائه شده در راستای برگزاری هرچه بهتر و تأثیرگذار بودن برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا در اجرای برنامه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲، از حضور و ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تکریم این عزیزان بهره‌گیری شود.

هاشمی ادامه داد: لازم است تا نشست با فعالان، معتمدین، موثران و متنفذان سطح استان برای تبیین دستاورد‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط دولت در حوزه‌های مختلف در هفته دولت امسال برگزار شود.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش رضایتمندی و خدمتگزاری بهتر به مردم، برنامه‌ها باید با روحیه انقلابی و جهادی برگزار شود، افزود: ضرورت دارد تا ابداع، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در امسال در استان در دستور کار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.