طبق شنیده‌ها، شورای شهر سیرجان در جلسه ای فوق العاده با نامه شهرداری مبنی بر خرید چند بازیکن چند میلیارد تومانی برای تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان موافقت کرده است.

شنیده‌ها حاکیست، شورای شهر سیرجان سه شنبه ۶ تیرماه، جلسه فوق العاده ای برگزار کرده و در این جلسه با نامه شهرداری مبنی بر خرید چند بازیکن چند میلیارد تومانی برای تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان موافقت شده است.

طبق قانون شورا، جلسات شورا باید به صورت عادی و علنی برگزار شود و در صورتی که نیاز به جلسه فوق العاده یا غیرعلنی باشد با طرح موضوع و علت تشکیل جلسه فوق العاده در جلسه شورا یا به درخواست فرماندار، بخشدار یا شهردار مراتب جلسه غیر علنی با طرح موضوع مطرح می‌شود و در صورت کسب رای دو سوم اعضا مصوب می شود، این درحالیست که برای برگزاری جلسه فوق این سلسله مراتب رعایت نشده است.

از سویی، هزینه کرد میلیاردی از محل عوارض دریافتی از شهروندان در ورزش، همیشه مورد اعتراض مردم بوده است؛ چرا که شهر با این همه مشکلات در فضای سبز، پیاده روها، ورودی‌های شهر، نظافت و بهداشت شهر، کمبود امکانات و فضای سبز در محلات شهر و آسفالت نامرغوب معابر شهری رو به رو بوده و هزینه کرد شهرداری در ورزش درگیرکردن این نهاد با مسائل غیر وظیفه‌ای است.

شهروندان خواهان توجه شهرداری و شورای شهر به انجام وظایف قانونی خود و ورزش‌های همگانی که از وظایف شهرداریست هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.