مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه محقق اردبیلی از اتصال دانشگاه محقق اردبیلی به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی خبر داد.

دکتر شهرام جمالی گفت: با پیگیری و هماهنگی مدیریت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه محقق اردبیلی با اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی و به تبع آن اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برقرار گردید و در این بستر امکان ارائه خدمات فراهم شد.

مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه محقق اردبیلی می گوید: پنجره واحد خدمات دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ارائه خدمات گوناگون به دانشجویان و سایر افراد راه اندازی شده است.

به گفته او، پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی، سامانه ای است که وظیفه دسترسی یکپارچه به خدمات حوزه آموزش عالی کشور را مبتنی بر ضوابط اجرایی پیاده‌سازی پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک بر عهده دارد.

جمالی با بیان اینکه این پنجره با هدف تجمیع خدمات حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تسهیل دسترسی کاربران به آن توسعه یافته است، گفت: دسترسی به خدمات و سامانه‌ها از طریق این پنجره با یک بار احراز هویت انجام می‌شود و کاربران می توانند برای دسترسی به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به آدرس https://usw.msrt.ir مراجعه نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.