۲ معلم خراسان جنوبی، برگزیده جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از معرفی ۲ معلم استان به عنوان برگزیده کشوری جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری خبر داد.

حسنی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از مجموع هشت اثر برگزیده استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری، ۲ آموزگار دوره ابتدایی این استان به عنوان منتخبان کشور معرفی شدند.

او افزود: مریم پوریوسف از آموزشگاه بنت الهدی صدر شهرستان قاین و حسینی از آموزشگاه سعدی شهر خضری در ردیف منتخبان کشوری این جشنواره قرار گرفتند.

حسنی با بیان اینکه شرکت و کسب رتبه در این جشنواره، زمینه ساز تعالی و رشد حرفه‌ای معلمان در ۲ بخش تدریس و گفتمان آموزشی رشد دهنده می‌شود اظهار کرد: جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری در ادامه اجرای طرح شهید همت به منظور توانمندسازی نیروی انسانی آموزش و پرورش به صورت کشوری و شبکه‌ای در قالب هشت درس عملیاتی شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت ۲ هزار و ۱۷۰ آموزگار این استان در قالب تیم‌های مجری طرح شهید همت و مجری بسته زبان‌آموزی پایه اول ادامه داد: در این جشنواره ۲۵۶ اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافت.

او گفت: در آیین افتتاحیه مرحله کشوری جشنواره عصر جدید یاددهی - یادگیری که از روز یکشنبه ۱۸ تیر به میزبانی مصلی تهران به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، معلمان منتخب در دروس مختلف و پایه‌های اول تا ششم نسبت به ارائه تدریس اقدام خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.