جذب ۲۰ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز فعالیت ۵۹۲ پایگاه آموزشی ویژه دانش‌آموزان در فصل تابستان در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: در این مراکز آموزشی تاکنون ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

علی موحدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اردوی راهیان نور ویژه دانش‌آموزان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بوشهر در برگزاری اردوی راهیان نور جز ۵ استان برتر معرفی و تجلیل شد.

وی  با اشاره به برگزاری رویداد ملی رویداد «الف تا» در استان‌ها،  بیان کرد: این رویداد برای ارائه خلاقیت علمی فرهنگیان و روش تدریس با استفاده از تکنیک‌های نوین آموزشی در استان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان در ۸۵ حوزه افزود: این امتحانات با موفقیت انجام شد.

موحدی توجه به رشته‌های آموزشی در مدارس استان بر اساس نیازهای شغلی تصریح کرد: در این راستا با همکاری صنایع مختلف گاز، نفت و پتروشیمی هنرستان‌های همجوار صنایع در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

وی از آغاز ساخت مرکز جامع فعالیت قرآنی در مرکز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مرکز قرآنی با همکاری معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش این هفته ساخت آن آغاز می‌شود که منابع اعتباری مختلفی برای تحقق این مهم تخصیص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مدیریت مدارس هیئت امنایی افزود: در استان بوشهر ۴۷ مدرسه هیئت امنایی با ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز فعال است.

موحدی با اشاره به وجود ۵۲۷ مدرسه غیردولتی با ۴۳ هزار دانش‌آموز در استان بیان کرد برای توسعه مدارس غیردولتی نیاز به حمایت ویژه در تخصیص زمین و پرداخت تسهیلات بانکی است.

وی فعالیت پایگاه تابستانی آموزش و پرورش استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شعار این پایگاه‌ها تربیت بدون توقف است و اهداف آن غنی‌سازی اوقات دانش‌آموزان در برپایی کلاس‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی، ورزشی، هنری و دیگر بخش‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت ۵۹۲ پایگاه تابستانی ویژه دانش‌آموزان گفت: در این مراکز آموزشی تاکنون ۲۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

موحدی اضافه کرد: پیش‌بینی می شوند تعداد دانش‌آموزان به بیش از ۳۰ هزار نفر افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.