پاسخگویی دو ساعته استاندار اصفهان به مردم

استاندار اصفهان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی ۲۵ نفر از هم استانی‌ها بود.

درخواست‌های  هم استانی‌ها از کلانشهر اصفهان و شهرستان‌هایی همچون تیران و کرون، چادگان، دهاقان، فلاورجان تا دور افتاده‌ترین روستا‌های خوربیابانک و روستای جندابه در بخش‌های مختلف همچون موضوع تأمین مسکن، اشتغال و تعیین تکلیف زمین‌ها بود.

درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده نیاز به بررسی‌ها و پیگیری داشتند که با دستور مکتوب استاندار اصفهان به مسئول مربوط ارجاع داده شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این سومین حضور وی در پاسخگوی تلفنی به درخواست هم استانی‌ها از ابتدای سال تاکنون بوده، گفت: چهار نشست رو در رو با مردم هم در این مدت در شهرستان‌های اصفهان، خمینی شهر، لنجان و اردستان برگزار شده است.

سیدرضا مرتضوی افزود: وقت و انرژی ویژه‌ای را از ابتدای سال تاکنون در موضوع مسکن از جمله متعادل کردن و جلوگیری از تورم در بازار مسکن و توسعه ساخت و ساز‌ها از جمله در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و الحاق‌ها به شهر‌ها و روستا‌ها داشتیم.


او اضافه کرد: همچنین در کارگروه اشتغال، موضوع معیشت مردم و اشتغال را جدی پیگیری می‌کنیم و تلاش براین است با رونق اقتصاد و ایجاد و بهبود کسب و کار، معیشت مردم مناسب‌تر شود.

هر هفته، دست کم یک نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان و دو نفر از فرمانداران هر کدام یک ساعت پاسخگوی تلفنی مشکلات و دغدغه‌های هم استانی‌ها هستند.

هم استانی‌ها می‌توانند درخواست ها، شکایت ها، ایده و نظر خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۱ یا سامانه ۱۱۱ دات آی آر اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار