صدور بیش از ۱۱ هزار بارنامه در پارس‌آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: ۱۱ هزار و ۸۶۲ برگ بارنامه طی ۳ ماهه گذشته سال جاری در شهرستان پارس‌آباد صادر شده است.

آیدین مرادی در بازدید پایانه‌های باربری و مسافربری شهرستان پارس‌آباد از صدور ۱۱ هزار و ۸۶۲ برگ بارنامه طی ۳ ماهه گذشته سال جاری در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۷۷ هزار و ۶۰۹ تن کالا توسط ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا از شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۴۹۵ مورد گشت راهداری در حریم از ۲۵ مورد تجاوز به حریم جلوگیری شده، ۲۵ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع‌آوری و ۲۲۲ کیلومتر از حریم راه آزادسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در ۳ ماهه گذشته لکه‌گیری ۷۸۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد را یادآور شد و بیان کرد: در این مدت بیش از ۳۰ هزار متر مربع روکش آسفالت اجرا شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: در ۳ ماهه گذشته بیش از ۳۱ هزار نفر مسافر از این شهرستان به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند که این میزان جابجایی مسافر در قالب ۵ هزار و۶۰ سفر انجام شده است.

او افزود: این تعداد مسافر توسط ۲۶ دستگاه اتوبوس و ۵۶ دستگاه سواری جابجا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.