فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تقویت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف آبزی‌پروری، اولویت و راهبرد مهم فرمانداری در سال مهار تورم و رشد تولید است.

سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز تولید و تکثیر زالو و ماهی زینتی در اردبیل با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران پرورش آبزیان در اردبیل اظهار کرد: تقویت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف آبزی‌پروری، اولویت و راهبرد مهم فرمانداری در سال مهار تورم و رشد تولید است.

او با بیان اینکه در مسیر حمایت از فعالان واقعی این بخش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد، گفت: ایده پرورش و تکثیر ماهیان زینتی و زالو می‌تواند برای ایجاد اشتغال پایدار در استان مورد توجه قرار گیرد و کارآموزان و افراد جویای کار پس از طی دوره‌های آموزشی لازم می‌توانند به عنوان کارآفرین علاوه بر ایجاد خوداشتغالی، برای چند نفر نیز شغل ایجاد کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به وجود زیر ساخت‌های لازم و استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از تولید و پرورش گونه‌های متنوع ماهیان زینتی، ادامه داد: توسعه این صنعت و ایجاد شهرک شیلاتی در سطح اردبیل لازم و ضروری است.

اعتماد اعجازی خاطرنشان کرد: می‌توان با ایجاد شهرک پرورش ماهیان زینتی، علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید، جذب بیش از پیش گردشگران داخلی و خارجی به منطقه را رقم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.