استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه جامعه‌ ما یک جامعه‌ توحیدی و قرآن، کلام الهی؛ بهترین دستورالعمل زندگی است، مسئولان در کارهای فرهنگی با شناخت و معرفت از آیات الهی بهره بگیرند.

روابط عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان  در دیدار با نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه های استان اظهار داشت: به فضل الهی و با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر استان آینده روشنی را می توان برای سیستان و بلوچستان ترسیم کرد.

وی با اشاره به مباحث اقتصاد دریا و معادن بیان داشت: رشد و توسعه‌ استان در زمینه‌های تجارت، معادن، کشاورزی، حمل و نقل، شیلات و... قابل مشاهده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مبانی نظری قوی دین مبین اسلام تصریح کرد: این روزها شاهد هجمه‌های فرهنگی دشمن هستیم، مبارزات فرهنگی شباهت ‌هایی با دوران دفاع مقدس دارد.

وی بیان داشت: در مبارزات فرهنگی و کاهش آسیب‌های ناشی از تهاجمات فرهنگی باید با طرح و برنامه‌ دقیق اقدام کرد. 

کرمی در ادامه با تاکید بر اهمیت تاثیر نوع رفتار و نگاه مخاطبان افزود: معلمان رکن مهم آموزش و پرورش هستند که با رفتار و نگاه خویش  بر دانش آموزان تاثیر می گذارند، اگر در آموزش و پرورش با برنامه کار کنیم، در دانشگاه‌ها با مسائل و مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود.

وی اذعان کرد: ایجاد ارتباط صحیح در خانواده و سطوح مختلف جامعه حائز اهمیت است، باید در برقراری ارتباط مخاطب شناسی دقیق با توجه به شرایط سنی، مشکلات افراد و شرایط روحی توسط عوامل فرهنگی و مسئولان مورد توجه قرار بگیرد.

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار