محمد رحمانی با حکم سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس به سمت مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز منصوب شد.

سردار یدالله بوعلی در مراسم معارفه مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز گفت: مشکلات هر یک از صنایع و واحد‌های صنعتی باید ابتدا عارضه یابی شده و پس از مشخص شدن مشکل اصلی نسبت به حل آن اقدام شود.

او گفت: برخی مواقع مسایل و مشکلات چندان پیچیده، تخصصی و سخت نیست و با رایزنی و هماهنگی می‌توان آن‌ها را حل و فصل کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که طی یک سال گذشته، مجموعه سپاه و بسیج در هرکجا که ورود کردند موفق شدند کاری را به سرانجام رسانده و مشکلی را حل کنند.

سردار بوعلی گفت: استان فارس از استعداد‌های درخشان، خلاق و مبتکر برخوردار است و با وجود چنین استعداد‌هایی در عمل نشان داده‌ایم که می‌توانیم کار‌های خوب و بزرگی را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، محمد رحمانی طی حکمی از سوی سردار سرتیپ یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به عنوان مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز منصوب شد.

در حکم فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به رحمانی آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته‌ای انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده‌ها میلیونی گام‌های موثری بردارید.

کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن در حوزه منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی و معادن شهر شیراز فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار