معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هنرمندانی که از مهر ۱۴۰۰ ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند برای استفاده از تسهیلات "شمیم" نام نویسی کنند.

سید رسول موسوی نژادیان گفت: در قالب این طرح هنرمندانی که از مهر ۱۴۰۰ به بعد ازدواج کرده و عضو صندوق حمایت از هنرمندان هستند می‌توانند با ارایه مستندات به نماینده صندوق حمایت از هنرمندان از وام ۳۰ میلیونی طرح شمیم (فرزندآوری) و پنج میلیون هدیه بلاعوض این صندوق بهره ببرند.

او گفت: همچنین هنرمندانی که از این تاریخ صاحب فرزند شده‌اند نیز می‌توانند از وام سی میلیون تومانی و هدیه پنج میلیونی صندوق استفاده کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز طرح یادمان برای حمایت از جامعه هنری خبر داد و گفت: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور با همکاری بانک رسالت در قالب رویکرد نوین اقدام به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری کرد.

موسویان نژاد ادامه داد: این تسهیلات به صورت فوریتی به اعضای صندوق پرداخت می‌شود.

او توضیح داد: تسهیلات طرح یادمان ۱۰ الی ۱۵ میلیون با کارمزد چهار درصد است و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ثبت نام کنند.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نزدیک به چهار هزار نفر از استان در رشته‌های مختلف عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.