چپ کردن یک کامیون بر روی خودروی سواری + فیلم

یک خودروی سواری در حین سبقت از یک کامیون دچار حادثه شد.

یک خودروی سواری در حین سبقت از یک کامیون حمل بار دچار حادثه شد و کامیون کاملا روی خودروی سواری افتاد.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۰ تير ۱۴۰۲
این مدل سواری ون اصلا در ایران موجود نیست و در اروپا و آمریکا خیلی تولید و استفاده می شود .از رانندگی قبل از سبقت مشخص است که فرمان خودرو ها در راست قرار دآرد که اصطلاحا فرمان انگلیسی میگویند و مسیر عادی رفت از سمت چپ است و مسیر سبقت از سمت راست پس خودرو در جاده های انگلیس در حال سبقت غیر مجاز است و نه در ایران .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۸:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
خودرو چینی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این خودرو همزمان چند تخلف کرد . یکی سبقت از سمت راست دومی سبقت سر پیچ . سومی سبقت روی خط ممتد . چهارمی نزدیک سه راهی .عاقبت اینهمه عجله و تخلف شد اینی که دیدیم که چند دقیقه زودتر برسه مقصد که هرگز نرسید.
ولی با وجود اینکه خودرو بزرگ بود (یعنی سواری کوتاه مثل پراید و سمند و.. که ارتفاعشون1 متر و خورده ای هستنیست) عجیبه چنان پرس شد که انگار غلطک چن صد تنی از روش رد شده.
اینم از خودروهای ناایمن که به این سادگی جون مردم را میگیرن وحالا اگه مثلا یه بنز یا بی ام و یا... بود سقفش میخوابید اونم تا یه اندازه ای نه که تا کف بچسبه.
اونجا برای جون مردمشون ارزش قائلن ولی اینجا باوجود قیمتهای عجیب و چند برابری از اصل قیمت ایمنیشون درحد موتور سیکلت هم نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
یه لحظه اشتباه و بی فکری یه عمر پشیمانی.
سبقت از سمت راست..
ضمنا خودرو ایرانی بود که عین ورق چسبید به هم و هرکی نگاه کنه نمیتونه بفهمه هودرو بوده چون سقف یه دست خابید کف شاسی و چرخهای خودرو هم اصلا دیگه معلوم نبود.
خدا کنه کسی فوت نکرده باشه هرچند بعید به نظر میرسه ولی کار خدا که این حرفها رو نداره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خودرو فرمان راست و در کشور انگلیس یا استرالیا بود و برای همین در حالا عادی از سمت چپ حرکت میکرد و برای سبقت به راست رفت و با این حساب تمام تحلیل های آبکی شما مربوط به خارج از کشور میشه .
آخرین اخبار