رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول برگزاری جشن پنج کیلومتری غدیر در این شهر را رویدادی بی‌سابقه دانست و گفت: ۷۰ موکب پذیرایی در طول مسیر جشن غدیر در این شهر برای پذیرایی از شهروندان برپا شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی جعفرنمازی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: جشن غدیر امسال با مشارکت ۲۰۰ مسجد، حسینیه، هیات مذهبی و تشکل مردمی به صورت با شکوه و حماسه آفرین برگزار شد.

وی ادامه داد: تعیین مسیر پنج کیلومتری از میدان مقاومت تا میدان رودبند و استقرار ۷۰ موکب در این مسیر اقدام فرهنگی بی‌بدیلی بود که این حرکت بزرگ فرهنگی اجتماعی باید تداوم یابد و تقویت شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: صد‌ها جشن مردمی کوچک و بزرگ نیز در شهر دزفول در فاصله بین عید قربان تا غدیر با مشارکت همه ظرفیت‌های فرهنگی دزفول برگزار شد که این تجربه ارزشمند باید در سایر رویداد‌های فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

وی مردمی بودن را ویژگی بارز جشن‌های غدیر امسال دانست و ادامه داد: بیش از ۱۶۰ هزار پرس غذا با کمک شهروندان و خیران دزفول به مناسبت دهه امامت و ولایت در دزفول طبخ و توزیع شد.

حجت الاسلام نمازی اظهارکرد: مدیریت شهری دزفول وظیفه خود می‌داند ضمن قدردانی از تمام مساجد، هیات‌های مذهبی و همچنین گروه‌های مردمی و اجتماعی فعال در برگزاری عید بزرگ غدیر و قربان برای برگزاری هرچه باشکوهتر دهه ولایت، برنامه ریزی لازم را برای انسجام بیشتر برای اجرای حماسه‌ای ماندگارتر را در دستور کار قرار دهد.

برچسب ها: جشن غدیر ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.