سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: داشتن مجوز برای فعالیت کودکستان‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و این مهم به جد در استان سمنان پیگیری می‌شود و اجازه فعالیت به کودکستان‌های بدون مجوز داده نمی‌شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنانخاطر نشان کرد: براساس بند الف ماده ۲ و ماده ۱۹ قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزسی و پرورشی غیردولتی مصوب ۱۳۹۵، درآمد «پیش دبستانی‌های غیردولتی» به عنوان واحد آموزشی و پرورشی از پرداخت مالیات معاف هستند، بنابراین کودکستان‌های دارای مجوز تأسیس تطبیق یافته از سوی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از این شرایط برخوردارند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان افزود: با تمام توان درصدد حمایت از کودکستان‌ها و صیانت از حقوق کودکان هستیم و جهت معافیت مالیاتی از ماه گذشته رایزنی‌هایی را با سازمان داشتیم، در ادامه نیز جلسات مشترک با سازمان امور مالیاتی برای رفع موانع و تسهیل این بند قانونی در دستور کار قرار دارد.

مرادی نسب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: داشتن مجوز برای فعالیت کودکستان‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و این مهم به جد در استان سمنان پیگیری می‌شود و اجازه فعالیت به کودکستان‌های بدون مجوز داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: داشتن مجوز برای فعالیت کودکستان‌ها در استان سمنان از مهرماه به جد اجرایی می‌شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان با بیان اینکه تطبیق مجوز‌های مراکز کودکستان در دو مرحله انجام می‌شود گفت: تطلیق مجوز فعالیت و همچنین مجوز تاسیس در حال حاضر آغاز شده و تاکنون تعداد ۲۵۶ کودکستان مجوز تطبیق یافته تاسیس را دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.