مدیرکل بهره برداری و نگه داری آزادراه گفت: صدور و تمدید بیمه شخص ثالث از روز گذشته منوط به عدم بدهی عوارض آزاد راهی شد.

آقای عباس بیات سرمدی گفت: از روزگذشته بسیاری از سرمایه گذاران در حوزه آزاد راهی به دلیل عدم پرداخت عوارضی از طریق الکترونیکی توسط رانندگان و عدم بازگشت سرمایه آنها مقرر شد صدور یا تمدید بیمه شخص ثالت و همچنین تعویض پلاک خودرو  همزمان با عدم بدهی عوارض باشد.

به گفته مدیرکل بهره برداری و نگه داری آزادراه ها، در حال حاضر بخش زیادی از بازگشت سرمایه ها از محل عوارض آزاد راه ها است که باید در این بخش با همکاری دستگاه ها بتوانیم این بازگشت سرمایه را داشته باشیم.

او می‌گوید: پیش از این در حوزه بیمه شخص ثالث بیمه مرکزی همکاری نمی کرد که با برنامه ریزی صورت گرفته صدور بیمه شخص ثالت همزمان با عدم بدهی عوارض آزاد راهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۲:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این قانون غیر قانونیه چرا در این مورد که این دستور از طرف نیروی انتظامی به بیمه ها قانونی است یا نه تحقیق و خبررسانی نمی کنید . وظیفه شما پیگیری این گونه موارد است نه این که فقط اخبار را تکرار کنید و سیاهه نویسی کنید . بیمه ها یک شرکت هستند و ناجا یک نیرو چرا این دستور به بیمه ها داده شده مگر می شود . اگر مالیات نمیداد یک چیزی بیمه یک حمایت است و نداشتن آن غیر قانونی است . حال شما این غیر قانونی به قانون اضافه کنید .
آخرین اخبار