استاندار قزوین گفت: مشکل اوقافی بودن زمین ها در شهر محمودآباد با همراهی مردم و مسئولان در مسیر بهبود قرار می گیرد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر محمودآباد نمونه گفت: موضوع اوقاف محمودآباد مهم‌ترین مطالبه مردم این شهر است که ابعاد قانونی و حقوقی دارد، ولی با توجه به اراده اوقاف استان و همراهی‌های ملی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در سایر شهر‌های استان شده و در محمودآباد هم با همراهی خوب مردم و مسئولان گام‌های رو به جلو برخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: مسائل مربوط به شهر محمود آباد از قبل بررسی و تصمیماتی اتخاذ و مواردی هم در حال اجرا می‌باشد و نسبت به مشکلات این شهر و تمامی شهر‌های استان اشراف کامل وجود دارد.

وی افزود: شهر محمود آباد نمونه شهری برخوردار از جهت فرهنگی و همراهی مردم در حل مسائل و مشکلات است و تعامل و وحدت در بین مسئولان شهر هم توانسته مشکلات شهر را تا حدود زیادی کاهش دهد.

اعلایی با بیان اینکه در هرجایی که همگرایی وجود دارد و مردم و مسئولان با یکدیگر متحد هستند شاهد تسریع و تسهیل مسائل و مشکلات هستیم، گفت: شهر محمود آباد به معنای واقعی کلمه شهری نمونه در حوزه شهری و تعامل بین مردم و مسئولان است و می‌تواند الگوی شهر‌های دیگر باشد.

وی اظهار داشت: برای مشکلات دیگر شهر محمود آباد از جمله پمپ بنزین، تقویت کلانتری، بهسازی راه و سایر موضوعات هم در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که به زودی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.