فرماندار دشت آزادگان از اختصاص اعتبارات ویژه آلایندگی و عمرانی در دو مرحله به شهر‌های دشت آزادگان خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه بازدید از طرح‌های در حال اجرا در شهرستان از اختصاص بیش از ۷۵۱ میلیارد ریال در مرحله اول عوارض آلایندگی و بیش از ۳۹۰ میلیارد ریال در مرحله دوم عوارض آلایندگی و ۵۰۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین، که ابتدا برای هر شهرداری یک خودرو خدماتی (کمپرسی یا حمل پسماند) در نظر گرفته شده، خبر داد.

او می‌گوید: با تخصیص این اعتبارات ان شاء الله شاهد تغییرات خاص و ویژه‌ای در تمامی شهر‌های شهرستان خواهیم بود و اهالی شهرستان خدمت رسانی مناسب و در شان و منزلت خود را خواهند دید.

فرماندار دشت آزادگان گفت: پروژه‌های عمرانی از محل عوارض آلایندگی مشخص شده است و شهرداری‌ها ملزم شده اند به جهت ساماندهی شهر‌های سوسنگرد، بستان، ابوحمیظه و کوت سید نعیم این پروژه‌ها را در زمان مشخص و با دقت و نظارت به انجام برسانند.

او با تاکید بر لزوم اجرای دقیق پروژه‌ها و همچنین بر اساس اصول فنی ونیزخرید و یا تعمیر تجهیزات در جهت بکار گیری ونگه داری درست از وسایل گفت: به حول و قوت خداوند متعال این اعتبارات جهت اجرای پروژه‌های زیر سازی و آسفالت در نظر گرفته شده است که ۳۹ معبر در سوسنگرد، ۶ معبر در کوت سید نعیم، یک معبر اصلی در بستان و ۵ معبر در ابوحمیظه تائید و در حال طی مراحل قانونی جهت اجرا می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار