مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از جمع آوری بیش از دو هزار مورد زوائد بصری از سطح شهر در سه ماه نخست امسال خبر داد.

علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:در راستای حفظ سیما و منظر شهری و با هدف جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان سازمان زیباسازی در سه ماهه نخست امسال اقدام به جمع آوری دو هزار مورد بنر و استند و ۳۰۰ متر داربست‌های غیرمجاز کرد.

 منجم اظهار کرد:برخی از کسبه اقدام به قرار دادن زوائد بصری غیرمجاز اعم از تابلو در برخی پیاده رو‌ها و خیابان‌ها نموده بودند که ضمن ایجاد سد معبر، سیمای شهر نیز نازیبا شده بود که این سازمان اقدام به جمع آوری این تابلو‌ها کرد.

وی تصریح کرد:این تابلو‌ها از بلوار اسد آبادی، بلوار جمهوری، بلوار آیت الله خامنه ای، بلوار میرزا کوچک خان، خیابان فلسطین، بلوار آزادگان و خیابان‌های راه آهن، تهران قدیم، نواب و شهید بابایی جمع آوری شده است.

منجم افزود:برابر آیین نامه ساماندهی تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قرار دادن هر گونه تابلو، بنر و استند در پیاده رو، فضای سبز، ریفوژ میانی و خیابان ممنوع بوده و سازمان اقدام به جمع آوری آن خواهد کرد.

منجم از شهروندان و کسبه درخواست کرد:در جهت حفظ سیما و منظر شهری و هر چه زیباتر شدن فضای شهر از قرار دادن هر گونه تابلو و استند در معابر عمومی شهر خوداری کنند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند برای انجام تبلیغات کسب و کار خود از تابلو‌های تبلیغاتی موجود در سطح شهر اعم از بیلبورد، تابلو‌های عرشه پل‌های عابر پیاده، فیکسچر، استرابورد و لایت باکس  استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار