خادمی گفت: منطقه ۳ آزاد راه تهران_شمال از سخت‌ترین قطعه‌ها است که در صورت اختصاص سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان ۵ تا ۶ سال دیگر به اتمام می‌رسد.

خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: در حال حاضر در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور حدود ۳۵۰ هزار میلیارد تومان طرح‌های نیمه تمام داریم که اعتباری سالی ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده که در واقع عدد خوبی است.

او در خصوص آزاد راه تهران شمال گفت: منطقه ۳ این آزاد راه از سخت‌ترین قطعه‌ها است که در صورت اختصاص سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان ۵ تا ۶ سال دیگر به اتمام می‌رسد.

خادمی گفت: سخت ترین نقاطش احداث راه  عبور از البرز است ، یکی هم جنوب در زاگرس است که سخت ترین و پیچیده ترین و پر هزینه ترین است و همچنین بخشی از کریدور آزادراهی شمال و جنوب ما است که از دریای مازندران تا خلیج فارس در حال احداث است.

او گفت: اجرا پروژ‌ها توسط نیرو‌های ایرانی خواهد بود و در بخش‌های خارجی هیچ نیازی به تخصص‌های خارجی نیاز نداریم و این دو تا قطعه هم کاملا بومی انجام شد‌.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۸ تير ۱۴۰۲
سالی ده هزار یعنی هنوز 60هزار میلیارد تومان خرج داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۸ تير ۱۴۰۲
این ازاد راه اینقدر مهمه ایا؟؟؟؟ این پول ها رو یه کم وام بدین با سود پایین به ملت بدبخت تا یه کم به مشگلاتشون برسن. خونه. اجاره خونه. کار. جهیزیه. ازدواج. بیماری و ......
آخرین اخبار