۳۰ میلیارد اعتبار برای اجرای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سامان اختصاص یافته است.

محمدتقی گنجعلی فرماندار سامان گفت: همزمان فعالیت دولت سیزدهم روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان در بخش‌های مختلف شتاب گرفته است و از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: پیشرفت فیزیکی طرح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر این شهرستان که عملیات اجرایی ساخت آن به‌تازگی با زیربنای ۷۵۰ مترمربع در سه طبقه بین روستا‌های چلوان و چم‌زین آغاز شد، به ۲۰ درصد رسیده است.


بیشتر بخوانید


گنجعلی با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر سامان افزود: این طرح تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: مرکز جامع سلامت روستای چم‌چنگ با ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان سامان و کمک‌های خیران نیک‌اندیش تا پایان سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

گنجعلی، تکمیل فضا‌های ساختمانی در شهرستان سامان را ضروری دانست و یادآور شد: به‌منظور تکمیل و توسعه فضا‌های فیزیکی مرکز بهداشت روستای سوادجان شهرستان سامان با ۱۵ سال قدمت ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان سامان اختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: مرکز بهداشت هوره شهرستان سامان به تجهیزات آزمایشگاهی، دندانپزشکی و آمبولانس نیاز دارد.

گنجعلی گفت: در این راستا برای امکانات تکمیلی مرکز بهداشت هوره یک دستگاه آمبولانس و ۱۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار