۷۵ درصد از تولید صنایع کاشی و سرامیک چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن استقرار دارد.

فتاح کرمی فرماندار بروجن در بازدید از برخی واحد‌های صنعتی شهرستان گفت: راه‌اندازی محل دفن اصولی پسماند از مهمترین خواسته‌های بخش تولید در شهرستان است که باید تدبیر لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: ۷۵ درصد از تولید صنایع کاشی و سرامیک استان در شهرستان بروجن استقرار دارد.

کرمی افزود: سه تا پنج درصد تولید کاشی و سرامیک در شهرستان بروجن تبدیل به ضایعات می‌شود که در این راستا راه‌اندازی سریعتر محل دفن اصولی پسماند در این شهرستان ضروری است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: تدبیر برای دفن اصولی ضایعات و پسماند این واحد‌های تولیدی با کمترین آسیب به محیط زیست در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن قرار دارد.

وی ادامه داد: ۴۲ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن استقرار دارد که ظرفیت ارزشمندی برای توسعه اقتصادی این شهرستان است.

کرمی با بیان اینکه قطعی‌های برق و گاز به‌ویژه در تابستان باعث منفی شدن روند تولید می‌شود، گفت: به‌همین علت با تعامل و تفاهم بین مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی می‌توان مشکلات و کمبود‌های مرتبط با گاز و برق را جبران کرد.

وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از قطع شدن برق و گاز تاکید کرد: هم‌اکنون کمبود‌های زیرساختی مانند برق، آب، گاز و زیرساخت‌های صادراتی باید جبران و تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۷:۲۲ ۱۸ تير ۱۴۰۲
توسعه استان در توزیع صنایع است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۸ تير ۱۴۰۲
خوب این کار که یک شهرستان همه صنایع را داشته باشد و شهرستانهای دیگر هیچ این یک کار غیرمعقول و غیر منطقی و اشتباه است
همه امکانات و صنایع استان در دو شهر شهرکرد و بروجن در نوار شرقی استان ق را دارند وزیر صنعت و نمایندگان و مسولان استان و کشور در جانماییها هوشیارتر باشند