غدیر نماد حاکمیت توحید و تحقق آرمان‌های الهی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: غدیر به‌عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمین، نماد حاکمیت توحید، رهبری اجتماعی و تحقق آرمان‌های الهی است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد از برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

از حضور کم نظیر، مؤمنانه و اجتماع عظیم مردم در جشن عید غدیر و اعلام آمادگی خود در مسیر اعتلای شعایر الهی و تحقق بخشی به اسلام ناب علوی تشکر می‌کنم.

از تلاش گسترده همه عوامل میدانی که زمینه‌ساز این جشن بزرگ و شوق‌آفرین شدند به‌ویژه از نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و غرفه‌داران و فعالان و عوامل امنیتی و اداری تشکر خاص دارم.


بیشتر بخوانید


قطعاً برنامه امسال تجربه گران‌سنگی را دربرداشت تا سال‌های آینده ضعف‌ها و نارسایی‌ها و کمبود‌ها برطرف و جشن درخور غدیر را شاهد باشیم.

غدیر به‌عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمین، نماد حاکمیت توحید، و رهبری اجتماعی و تحقق آرمان‌های الهی است و همه موظفیم در زنده نگهداشتن این مهم بکوشیم.

بر این باور بوده و هستیم که کار بزرگ پیرامون غدیر را امام خمینی (ره) با تحقق نظام سیاسی اسلام علوی، علامه امینی با تحقیق تمام در واقعه غدیر انجام دادند تا این نعمت بی‌نظیر الهی امروز به دست ما رسد و ما بر این خوان، متنعم و بهره‌مند گردیم.

برگزاری جشن بزرگ غدیر فرصتی شد تا زمینه حضور گسترده علویان را فراهم آورده و با تفکر و کسب بصیرت، معارف غدیر همگانی و جهانی شود که حضوری کم‌نظیر را شاهد بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار