تیم دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور عناوین برتر را کسب کرد.

سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با محوریت قرآن و عترت با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد برگزار شد.

در این رقابت یاسین تاجیک از آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان در رشته تولیدات رسانه‌ای رتبه دوم، مارال غلامی دانشجوی از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در رشته طراحی پوستر رتبه دوم، نگین فیروزی از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در رشته تولیدات رسانه‌ای رتبه سوم و سارا قاسم‌آبادی از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در رشته تولیدات رسانه‌ای عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

عزالدین رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، گفت: این دوره از مسابقات در ۳۱ رشته و ۹ بخش شامل بخش‌های آوایی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، هنری، ادبی، فناوری، پژوهشی و نوآفرینی قرآنی به‌صورت حضوری و بخش‌های فناوری و پژوهشی و نوآفرینی قرآنی به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که مردادماه امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.