در مراسمی از دهیاران برتر استان قزوین تجلیل شد.

۶۷۶ روستا در استان دهیار دارد.

در این مراسم مقرر شد برای حل مشکلات پیش روی دهیاران، کارگروهی ویژه متشکل از دهیاران و بخشداران  و به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل شود.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: موضوع سلامت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در اولویت دهیاران قرار گیرد و دهیاران باید در حوزه سلامت در رفتار و تصمیمات دقت داشته باشید.

اعلایی افزود: عملکرد دهیاران باید منجر به نتیجه شود و مردم خروجی‌ها را موفق و مناسب ببینند تا بدین وسیله شاهد افزایش امید در بین مردم روستا باشیم.

اعلایی گفت: مبارزه با فساد یکی از کارویژه‌های اصلی در استان قزوین است و برای برخورد این مقوله برنامه ریزی‌های جدی شده و انتظارات هم از دولت در این خصوص بالاست، به همین دلیل این کارخواست باید در بین دهیاران هم ساری و جاری باشد.

استاندارتاکید کرد: برای موفقیت هرچه بیشتر دهیاران باید تعامل با یکدیگر و تعامل با استانداری را افزایش دهند و از تجربیات موفق یکدیگر بهره‌مند شوند.

اعلایی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، افزود: حوزه فعالیتی دهیاران یکی از محل‌هایی است که کاندیدا‌ها مدنظر دارند تا در فضای رقابت و رای آوری از آن استفاده کنند و در همین راستا از دهیاران انتظار می‌روند تا اصل بی طرفی را اعمال کنند و دهیاری ها، بخشداری، شهرداری‌ها و دیگر ارکان حاکمیت نباید جهت گیری انتخاباتی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.