ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته سارق قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه و سارق اماکن خصوصی در صحنه را دستگیر، پنج کیلوگرم ماده مخدر در کنگاور و محموله لوازم قاچاق در روانسر را کشف کردند.

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۰حافظیه در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

دلیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۳فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم ماده مخدر در کنگاور

ماموران انتظامی کنگاور طی عملیات‌های جداگانه موفق به کشف ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر گل در این شهرستان شدند.

حیدر حق جویان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و ایستگاه بازرسی شهید زنگنه در عملیات‌های جداگانه به ۲ دستگاه خودرو پژو و پراید مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مجموعا ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر گل کشف کردند.

حق جویان تصریح کرد: در این رابطه ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو، ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی و توستر به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

احمد رستمی اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر دپوی تعدادی لوازم خانگی در یکی از روستا‌های شهرستان روانسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی در بررسی از منزل مذکور تعداد ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و ۵ دستگاه توستر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف کردند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری سارق اماکن خصوصی در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب ۹ فقره سرقت خبر داد.

منوچهر رضایی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی بخش دینور، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقی حرفه‌ای شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رضایی از اعتراف متهم به ارتکاب ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در دینور خبر داد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.