حدود ۴۵ هزار تماس تلفنی در سه ماهه اول امسال با سامانه ۱۴۱ گرفته شد.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: حدود ۴۵ هزار تماس در سه ماهه امسال با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میان بیش از ۱۵ هزار تماس توسط کارشناسان سالن مانیتورینگ و عملیات این اداره پاسخ داده شده است.

او افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محور‌ها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و ... را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

هاشمی با بیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد، گفت: کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

او افزود: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

هاشمی گفت: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار