مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون فونداسیون ۱۴۰۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های کوچک استان اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در کمتر از یک سال، ۲۱۴ واحد مسکونی ساخته شده در این شهر‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرای سقف رسیده‌اند گفت: تاکنون فونداسیون یک هزار و ۴۰۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان اجرایی شده است.

جعفر برزگر اضافه کرد: پس از شهریور سال گذشته یعنی در کمتر از یک‌سال، مراحل عملیاتی احداث یک هزار و ۷۲۷ واحد در هفت شهر استان آذربایجان‌غربی از جمله ماکو، بازرگان و اشنویه تحت عنوان نهضت ملی مسکن آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: برای احداث واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن، زمین مورد نیاز در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تامین شده و به مرور برای آغاز مراحل اجرایی ساخت به‌صورت کارگزاری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل می‌شود.

برزگر تاکید کرد: تلاش ما در راستای خانه دار شدن خانواده‌های بیشتری در شهر‌های کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است که با همکاری دیگر نهاد‌ها سعی داریم روند تخصیص زمین را سرعت بخشیم.

در حال حاضر کارگزاری طرح نهضت ملی مسکن در ۱۳ شهر از ۳۳ شهر زیر ۲۵ هزار نفر آذربایجان غربی به بنیاد مسکن واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.