سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از جریمه ۱۱ واحد متخلف عرضه مرغ گرم در شهرستان تاکستان خبر داد.

 جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این واحد‌های متخلف در طول بازرسی از ۲۵ واحد صنفی شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و قطعه بندی مرغ از عمده تخلفاتی بود که در این بازرسی‌ها شناسایی و تشکیل پرونده شد.

خدایاری ادامه داد: متصدیان واحد‌های متخلف علاوه بر تذکرات و تفهیم نوع تخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان تاکستان بیش از ۵۵ واحد عرضه مرغ گرم دارد، گفت: چهار تیم بازرسی متشکل از سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف برای بازرسی از واحد‌های عرضه مرغ گرم به شهرستان تاکستان اعزام شده‌اند.

به گفته سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نظارت و سرکشی به موقع از واحد‌های صنفی به کاهش تخلفات و رضایت عمومی مصرف کنندگان منجر می‌شود.

خدایاری یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.