استاندار هرمزگان گفت: همکاری نکردن برخی صنایع و شرکت‌ها برای اتصال به شبکه گاز شهری پذیرفتنی نیست.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست بررسی موانع و مشکلات طرح‌های گاز رسانی استان با اشاره به قاچاق سوخت و علاقه برخی از صنایع و کارگاه‌ها به استفاده از سوخت مایع و مقاومت در برابر اتصال به شبکه گاز شهری، گفت: همکاری نکردن برخی صنایع و شرکت‌ها برای اتصال به شبکه گاز   پذیرفتنی نیست.

دوستی گفت: اگر صنایع و شرکت‌ها در این حوزه همکاری لازم را نداشته باشند، سهمیه سوخت مایع آن‌ها حذف خواهد شد، بنابراین صنایع باید نسبت به اتصال به شبکه گاز اهتمام داشته باشند.

او با اشاره به لزوم مانع‌ زدایی از مسیر اجرای طرح‌های انتقال گاز در تمام سطوح مدیریتی، گفت: همه فرمانداران موظف هستند تا ۲۲ تیر نسبت به رفع معارضین ایستگا‌ه‌های تبدیل فشار و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتقال گاز اقدام کنند.

استاندار هرمزگان گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز موظف است که حداکثر تا ۲۱ تیر تمامی زمین‌های مورد درخواست شبکه گاز را تخصیص و تحویل دهد.

دوستی گفت: تمامی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی نیز موظف‌اند خساراتی که در حوزه گاز نهایی شده را ظرف سه روز آینده تعیین تکلیف کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.

او با اشاره به اختلاف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مرمت آسفالت نقاط حفاری‌شده توسط اداره گاز گفت: برای مرمت آسفالت باید عددی منطقی با توجه به حجم عملیات بازسازی در نظر گرفته شود تا با پرداخت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها این مهم انجام شود.

استاندار هرمزگان همچنین دستورات لازم در رابطه با تسریع در توافق با کشاورزانی که زمین هایشان در مسیر خطوط انتقال گاز قرار گرفته است را صادر کرد.

برچسب ها: شبکه گاز ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.