معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از بررسی و رصد مستمر وضعیت اقتصادی استان‌ها خبر داد و گفت: وضعیت اقتصادی رصدشده به خود استان‌ها اعلام و کمک‌های لازم برای ارتقای وضعیت هم ارائه می‌شود.

محسن کوشش‌تبار در نشست هم‌اندیشی معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل، گفت: با تشکیل میز اقتصادی در وزارت کشور، وضعیت اقتصادی استان‌ها هر ۲ ماه یک‌بار رصد و وضعیت توسعه آن‌ها بر اساس داده‌های رسمی به خود استان‌ها اعلام می‌شود.

او افزود: با اعلام وضعیت اقتصادی و توسعه‌ای رصدشده به استان‌ها، کمک‌های لازم برای ارتقای وضعیت هم ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اقدامات موثر انجام‌گرفته از سوی دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، خواستار اطلاع‌رسانی این اقدامات از سوی حوزه‌های اقتصادی به مردم شد.

کوشش‌تبار از تشکیل دفتر توسعه منطقه‌ای در معاونت‌های اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: با افزوده شدن این دفتر و با تقسیم‌بندی بهتر اقدامات، موضوعات مختلف پیگیری می‌شود.

گفتنی است؛ در این نشست که مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و معاون فناوری وزارت علوم هم حضور داشتند، مسائل مختلف در حوزه‌های اقتصادی، اعم از دانش‌بنیان‌ها و موضوعات سرمایه‌گذاری استان‌ها بررسی شد و معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداران سراسر کشور، مسائل مربوط به استان خود را مطرح و خواستار رفع این موانع شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.