مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بمناسبت عید سعید غدیر خم ۵۰ بسته کمک مومنانه به ارزش ۴۰ میلیون تومان توسط بسیج ورزشکاران میان نیازمندان توزیع شد.

 سرهنگ پاسدار محمدرضا لشگری از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه خبرداد و اظهارداشت: با توزیع ۵۰ بسته کمک مومنانه به ارزش ۴۰ میلیون تومان توسط بسیج ورزشکاران استان قزوین در جشن غدیر مشارکت کردیم.

سرهنگ محمدرضا لشگری ضمن تبریک عید غدیر از فعالیت فرهنگی بسیج ورزشکاران خبرداد و گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت سازمان بسیج ورزشکاران استان اقدام به توزیع بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در بین معسرین ورزشکار نواحی به تعداد ۵۰ بسته و به ارزش ریالی هر بسته ۸۰۰ هزار تومان کرد.

وی گفت: ورزشکاران با اقتدا به مولا علی علیه السلام همواره رسم جوانمردی و فتوت را به جا آورده و با دستگیری از ضعفا دست یاری خویش را به میدان جوانمردی آوردند تا در رفع مشکلات مردم سهمی هرچند ناچیز داشته باشند.

لشگری یادآورشد: در سازمان بسیج ورزشکاران با تقویت روحیه قهرمانی و پهلوانی تلاش می‌کنیم فعالیت‌های خود را در امور خیریه گسترش دهیم و در میدان جهاد پیشرو باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.