معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام خبر داد

طبخ و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در ایلام

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخودار سطح استان توزیع شده است.

یدالله عزیزی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام اظهار کرد: با مشارکت گروه‌های جهادی فعال و خانه‌های احسان ستاد اجرایی سطح استان در روز عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه بنیاد احسان ستاد اجرایی در پخت غذا از همه گروه‌های جهادی فعال و خانه‌های احسان پشتیبانی مالی کرده است، افزود: غذا‌های پخت شده درب منزل تحویل نیازمندان شده است.

وی حمایت و گرم نگه داشتن سفره نیازمندان را از اولویت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی عنوان کرد و افزود: در راستای خدمت به مردم مناطق کم‌برخوردار و نیازمندان هر آنچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

وی هدف اصلی اجرای طرح پخت غذا در این روز فرخنده را احیای سنت حسنه اطعام غدیر دانست و بیان کرد: عید سعید غدیر خم از بزرگترین اعیاد مسلمانان به شمار می‌رود و یکی از سنت‌های حسنه در این روز سنت غذا دادن به افراد نیازمند و یا همان اطعام مومن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.