طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است.

امروز جمعه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام برقرار است،تنها در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان مازندران و ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می دهد. 

امروز در شمال شرق، شرق جنوب شرق نواحی مرکزی کشور شامل استان‌های مرکزی، قم، اصفهان و یزد وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک رخ می‌دهد. 

دوشنبه در کشورجوی آرام و آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می شود. همچنین سه شنبه برای شمال آذربایجان شرقی، اردبیل گیلان و غرب مازندران رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق گردوخاک انتظار می‌رود. 

 در نوار شرقی کشور و منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب شایان ذکر است هفته جاری بطور کلی انتظار می‌رود گرم‌ترین هفته تیر ماه باشد.

 طی روز‌های جمعه تا یکشنبه در شمال غرب و غرب کشور شاهد افزایش دما هستیم برای غرب سواحل خزر ثبات نسبی دمای هوا طی پنج روز آینده و برای شرق سواحل افزایش دما بویژه در روز‌های شنبه و یکشنبه در جنوب غرب ماندگاری هوای گرم ثابت بودن دمای هوا و برای دامنه‌های جنوبی البرز نواحی مرکزی کشور، شمال شرق شرق و جنوب، شرق تا سه شنبه روند افزایش دمای هوا پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۲
الان مردم تو استان های گرمسیری از حرارت تا شب نمیتونن برن بیرون استان لرستان خرم آباد و پلدختر دما تا ۴۶درجه می‌ره اما به خاطر گرونی پول برق نمیتونن پولش رو بدن ... با چند تا بچه کوچک با یه پنکه چطور باید تو گرما زندگی کن ... نماینده این شهر ها پاسخ گو نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ تير ۱۴۰۲
یه فکری هم برای فشار پایین آب منطقه ۲۲ تهران بکنید .آب تا طبقه دوم به زور میاد .
آخرین اخبار