ادامه غارت فروشگاه‌ها در فرانسه در خلال اعتراضات + فیلم

در اعتراضات فرانسه فروشگاه های زیادی در این کشور غارت شده است.

چندی روز است در شهرهای فرانسه اعتراضاتی نسبت به قتل یک نوجوان توسط پلیس این کشور صورت گرفته است، و حال معترضین فروشگاه ها را غارت کرده اند.

 

 
برچسب ها: اعتراضات ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۶ تير ۱۴۰۲
برای بعضیها هرچی بگی حتی خودشونم ببینن (عین بعضی کاربرا) باز قبول نمیکنن ! دارن با چشم میبینن ولی چشماشونم قبول ندارن و یکی گفته غیر بومی هستن و...! عزیزم اگه غیر بومی بودن همشونو جارو میکردن و از کشور مینداختن بیرون !
ضمنا یادتون رفته برای دستمال توالت همدیگه را تکیه پاره میکردن ؟! این که پوشاکه یا بعضی جاها مواد خوراکی که چون تورم زیاده هجوم میارن ببرن ولی اگه تو کشور ما بود میدیدم چه فیلمها که دست به دست نمیشد و حتی از گرسنگان ته آفریقا هم فیلم میگرفتن میگفتن اینجا نه سوریس نه یمنه نه فلانه .. اینجا ایرانه خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۶ تير ۱۴۰۲
برای دیگران نقشه فروپاشی می کشند و خودشان در دام افتادند امیدواریم این تروریست های فرانسوی از زمین جم کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۶ تير ۱۴۰۲
وای چقدر اینها بی فرهنگند.
Netherlands
ناشناس
۰۴:۰۲ ۱۶ تير ۱۴۰۲
الجزایری هستن مهاجران غیر بومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۶ تير ۱۴۰۲
اوه من فکر می کردم فرانسه بهشت مهاجران است پس بدبختن چون اگه پول داشتن هیچوقت غارت نمی کردن ببین گرگ از هر طرف بخونی گرگ نمی تونی ماله بکشی بس کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۷ تير ۱۴۰۲
به ناشناس 11:16 نه داداش . داخل فیلم رو با دقت ببین. از جهره شون کاملا مشخصه که بیش ترشون از مهاجرای شمال آفریقا هستن. این اعتراضاتی که رخ داده بارها عکس ها و فیلم های مختلفی ازش بیرون اومده که دارن رسما به عربی حرف میزنن و چهره ها کاملا مشخصه که مهاجرن. در اعتراضات جلیقه زرد ها که مختص کارگران بود و اکثرا خود فرانسوی ها در این اعتراضات شرکت داشتند غارت فروشگاه و کتابخانه سوختنی در کار نبود.
آخرین اخبار