جشن عید سعید غدیر و جشن ستارگان قرآنی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهدای فرهنگی باشکوه هر چه تمام برگزار شد. 

عارف مدیر آموزش و پرورش با تبریک عید غدیرخم و همچنین تبریک به دانش‌آموزان برتر قرآنی، از تمام افرادی که در برپایی این جشن بزرگ تلاش کردند تشکر کرد و گفت: همه دانش آموزان باید با قرآن مانوس باشند تا بتوانند یاری وفادار برای امام زمان (عج) باشند.

او همچنین در ادامه ضمن تقدیر از والدین که فرزندان را سر سفره قرآن و اهل بیت نشاندند، افزود: دانش آموزی آینده سازان ایران اسلامی هستند و با گام نهادن در مسیر قرآن می توانند آینده درخشانی را برای این مرز و بوم ترسیم کنند.

رشیدی کارشناس مسئول قرآن اداره کل آموزش و پرورش فارس هم گفت: نور قرآن خاموش شدنی نیست و هیچ قدرتی نمیتواند قرآن را از مسلمانان بگیرد و ما همگی خادم قرآن هستیم.

او گفت: فعالیت در مسیر قرآن عترت و نماز و آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مربیان در این راستا تلاش های بسیاری را داشته‌اند.

گفتنی است این مراسم در دو گروه دختران و پسران و با جمعیت آماری ۷۵۰ نفر برگزار شد.

گفتنی است این جلسه با حضور خانم رشیدی کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، جناب آقای کشفی کارشناس  نماز اداره کل، عارف مدیر آموزش و پروش فیروزآباد، جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش، دانش آموزان برتر قرآنی و اولیای ایشان برگزار شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار