بهرامی با بیان اینکه کم‌فروشی در برخی نانوایی‌های شهرستان طی بازرسی‌ها رصد و گزارش شد، گفت: سهمیه آرد نانوایی‌هایی که کم‌فروشی کنند، کاهش می‌یابد.

فرماندار سمنان ابراز کرد: هوشمندسازی فروش نان از اقدام‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم است که موجب مشهود شدن بسیاری از تخلفات در حوزه آرد و نان به ویژه در زمینه کم‌فروشی شد.

وی افزود: مهارت نانوا در فرآوری خمیر و پخت نان نقشی مهم و موثر در کیفیت نان دارد و طی سال گذشته و امسال دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای مهارت نانوایان در مرکز استان سمنان برگزار شده است.

بهرامی تصریح کرد: برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به شهروندان اکنون ۲۵ نانوایی در نقاط مختلف شهر سمنان تا ساعت ۲۲ نان پخت می‌کنند و افزایش شمار نانوایی‌های فعال تا ساعت ۲۲ در دستور کار است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه کم‌فروشی در برخی نانوایی‌های شهرستان طی بازرسی‌ها رصد و گزارش شد، گفت: سهمیه آرد نانوایی‌هایی که کم‌فروشی کنند، کاهش می‌یابد.

فرماندار سمنان گفت: حضور خباز با مباشرش در نانوایی‌های این شهرستان الزامی و در صورت نبود هر کدام از این افراد، مساله مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد.

بهرامی اضافه کرد: بازرسی‌های اخیر از نانوایی‌های مرکز استان سمنان نشان می‌دهد مالک خبازی و یا مباشرش در زمان فعالیت نانوایی حضور ندارند و فقط کارگر در نانوایی حضور دارد، غیبت خباز و نبود نظارت بر فعالیت کارگر نانوایی، بر کیفیت نان موثر است و بر این اساس، با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
سلام من نانواهستم علت نبودنان باکیفیت نبودنیرو کاربلد درنانوایی است واین نبودنیروکارعلتش دستمزد پایین نانوایی می باشدکیحاضرمیشه باروزی ۲۰۰ تا۲۵۰ اونم درماه چهارروزتعطیل بدون حقوق کار کنه
آخرین اخبار