مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه در محمود آباد خبر داد.

عحسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:عملیات احداث دوربرگردان حاجی کلا محور محمودآباد –سرخرود و تامین روشنایی محور ارتباطی محمودآباد به آمل (کلوده-لامیزده) آغاز گردید.

او در آیین آغاز به کار این پروژه های، افزود: محور‌های یادشده ازمحور‌های زیبا، پرتردد و حادثه خیز استان محسوب می‌شود که ایمن سازی محور جز دغدغه‌های همیشگی این اداره کل بوده است که با پیگیری‌های به عمل امده واختصاص اعتبار جهت رفع سانحه خیزی این منطقه توسط سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان امروز شاهدآغاز عملیات پروژه می‌باشیم.

جهانیان گفت: جاده‌های ارتباطی شهرستان محمودآباد به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد زیاد وسایل نقلیه، بسیار حائز اهمیت می‌باشند که با تکمیل این زیر گذر بخش زیادی از مشکلات تردد و ایمنی کاربران جاده‌ای در این محور برطرف شد.

او در ادامه طول عملیات روشنایی محور ارتباطی محمودآباد به آمل را ۲ و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال عنوان کرد و در مورد پروژه دوربرگردان جاجی کلا، افزود: این پروژه با مشارکت دهیاری این روستا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آغاز گردید.

جهانیان گفت: مازندران از جمله استان‌هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستا‌ها دارای محور‌های پر ترددی است‌و از این رو ارتقا ایمنی محور‌های این استان همواره باید در اولویت قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.