رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: این استان در سال گذشته رتبه نخست کشفیات قاچاق کالا را بر اساس ارزش ریالی کالاهای کشف شده کسب کرد.

یاسر نژاد فلاح  در نشست خبری این رتبه را مرهون هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی خواند و افزود: این در حالی است که استان البرز استانی گذری و نه مرزی است.

او با اشاره به فعالیت پنج کارگروه اطلاعات و عملیات، فرهنگی، فرآورده های نفتی، بهداشت و درمان و حمایت از تولید در زیر مجموعه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز بیان کرد: در سال گذشته کارگروه حمایت از تولید این کمیسیون رتبه نخست را کسب کرد.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: ۶۲۱ درصد در خصوص کشفیات پرونده های قاچاق بالای ۵۰۰ میلیون رشد داشتیم.

نژاد فلاح گفت: البرز گذرگاه ۱۴ استان و پایتخت، شاهراه ارتباطی اروپا با پایتخت و دارای گسست اجتماعی است که آن را به باراندازی برای کالای قاچاق تبدیل کرده است.

او افزود: تشکل های غیر دولتی ، گزارش های مردمی و پایگاه های بسیج ظرفیت خوبی برای همراهی در مبارزه با قاچاق کالا ها هستند.

نژاد فلاح با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی در شرایط فعلی گفت: با انعقاد ۱۰ تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی و فعال کردن کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان های البرز درصدد هستیم تا در این زمینه برای حمایت های اقتصادی کشور گام های اساسی برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.