۱۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین و ۷ بنا دراراضی کشاورزی بوئین زهرا تخریب شد.

سعید صالحی مدیر جهادکشاورزی شهرستان قزوین از تخریب و قلع و قمع ۱۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این تخریب‌ها در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شده که شامل: ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی است.

 صالحی افزود:  با تخریب و قلع و قمع این بنا‌های غیرمجاز بالغ بر ۳۷ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزادسازی شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هم بوئین زهرا گفت: ۷بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب و قلع و قمع شده است.

علی همت زاده افزود: این عملیات در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده که شامل محوطه سازی، پی‌کنی، فنس کشی و اتاقک کارگری بوده است.

وی اظهار داشت: یک مورد از این تخریب‌ها به صورت خود اجرایی و ۶ مورد با حضور نماینده دادگاه، نیروی انتظامی، مدیریت جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی شهرستان بویین زهرا و با همکاری اداره راهداری بوئین زهرا اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا یادآور شد: با تخریب و قلع و قمع این بنا‌های غیرمجاز بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستا‌های خونان، جهان آباد و مزرعه حسن آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.