سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه این شهر در مسیر زوار اربعین قرار دارد، گفت : شهر کرمانشاه ورودی مرز‌های خسروی و مهران است.

محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه در سومین جلسه ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، گفت : بسیاری از زائران اربعین از شهرستان کرمانشاه عبور کرده و از مرز‌های خسروی و مهران به زیارت اهل بیت (ع) می‌روند.

وی با اشاره به افزایش ساعت اعزام زائران اربعین از مرز خسروی، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ بتوانیم میزبانی شایسته برای زائران اربعین در شهر‌های کرمانشاه، ماهیدشت و قلعه باشیم و با رفع مشکلات سال گذشته خدمات بهتری به زائران ارائه کنیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور محدوده سفر زائران برای اربعین است، گفت: پیش بینی می‌شود که بیشترین تردد زائران اربعین در محدوده زمانی هشت تا ۱۵ شهریور باشد که موکب‌های اربعین در این بازه زمانی فعال خواهند بود و به زائران سالار شهیدان خدمت رسانی می‌کنند.

آمویی با اشاره به شعار امسال اربعین، خاطرنشان کرد: شعار‌هایی که هر سال برای اربعین انتخاب می‌شود نیازمند تبیین است تا بتوانیم از فضای ایجاد شده برای اربعین از نگاه شعار سال برای رفع برخی از مشکلات همچون آسیب‌های اجتماعی بهره ببریم.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های اربعین در شهرستان کرمانشاه، تأکید کرد: مدیران به برگزاری جلسات کمیته‌ها اهتمام داشته باشند تا با برنامه ریزی و هماهنگی بتوانیم خدماتی شایسته زائران اربعین ارائه کنیم و کمیته بازرسی بر روند برگزاری جلسات و اجرای مصوبات نظارت داشته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.